Zwroty i reklamacje

Dokładamy wszelkich starań aby ręcznie robione przez nas produkty były jak najlepszej jakości. Gdyby pojawiły się wątpliwości lub nasze produkty nie spełniły Twoich oczekiwań pamiętaj - masz 14 dni aby zwrócić towar.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

2. Formularz zwrotu/reklamacji
Do przesyłki dołącz następujące informacje: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FonFon, 
ul. Wyzwolenia 63, 64-330 Opalenica 

 

Pozdrawiamy 

FonFon

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl